arshinarshin، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ارشین دختر زیبای ما

دوباره تابستان گرم

1395/2/23 17:29
نویسنده : نينا
104 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.دوباره آخر مدارس شده وصدای بچه ها توی حیاط پیچیده.ارشین جانم هم امتحاناتشوداده.با فراغ بال بازی میکنه ودختر کوچولوی من که الان برای خودش خانمی شده مثل کوچیکیاش هیچوقت از بازی خسته نمیشه.😊😊😊دیروز رفتم کانون زبان ونمره ی میان ترمشو گرفتم واقعا لذت بردم 20 ✌✌✌✌خیلی کیف کردم .دخترم خوبم ممنونم وخسته نباشی عزیزم.

پنچ شنبه 30 ادریبهشت میخوایم تولد 8 سالگی ارشینو بگیریم چون خیلی دوست داره دوستاش توی جشنش باشن.امیدوارم که روز خوبی باشه وبهش خوش بگذره.

الان که دارم مینویسم خورشید کوچولو داره بیقراری میکنه که بغلم کن مامان.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ایستگاه کودک
23 اردیبهشت 95 18:37
سلام کانال ایستگاه کودک پر از ترانه و داستان های کودکانه آموزش زبان و مطالب علمی نکات تربیتی مفید عکس های خاطره انگیز برای مامان و باباهای امروز و بچه های دیروز مطالب منتشر شده امروز عکس العمل فرزندان وقتی از باردار بودن مادرشان خبردار می گردند. آشنایی با رشته های ورزشی به زبان انگلیسی عکس خاطره انگیز از مدرسه معرفی کتاب نه به من دست نزن برای جلوگیری از تعرض کلیپ مهمونی افزایش اعتماد به نفس در کودکان برای آموزش ریاضی با کودک معامله کنید ترانه آهویی دارم خوشگله فرار کرده ز دستم به کانال ما در تلگرام بپیوندید https://telegram.me/joinchat/CA6u1D3mSn_4xKOAEVbwLQ با بهترین آرزوها برای شما و کودک دلبندتان